Sunday, January 3, 2010

Saya Sayang Kamu Semua..


1. 29 Disember sebelum menutup tirai 2009 saya diamanahkan untuk mempengerusikan Mesyuarat Rasmi Majlis Perwakilan Mahasiswa Universiti Malaya (MPMUM) sesi 2008/2009 buat kali yang terakhir. Ini kerana YDP MPMUM, saudara Ridzuan dijemput untuk berpencak di gelanggang Suara Siswa RTM 1.


2. Agenda meeting terakhir kali ini ialah post-mortem MPMUM & cadangan penambahbaikan MPMUM untuk sesi akan datang. Semua laporan & cadangan akan dicompilekan & diendose kepada MPMUM sesi 2009/2010.


3. Rasa terharu dengan luahan teman-teman MPMUM baik dari Penggerak Mahasiswa, Pro-Mahasiswa & bebas.Terima kasih kerana anda semua telus dan jujur.


4. Saya sayang kamu semua walaupun kita berbeza fikrah & idealogi. Saya anggap kamu semua macam keluarga saya sendiri. Runtuhkan jurang yang manjadi batu penghalang antara kita. Perbanyakkan titik persamaan sesama kita. We unite together.


5. Selaku Majlis Tertinggi MPMUM, saya memohon kemaafan sekiranya sepanjang diamanahkan menjalankan tanggungjawab, saya ada melakukan sebarang kesalahan kepada anda & seluruh masyarakat kampus.


6. Cadangan yang baik dari teman-teman untuk gagaskan alumni MPMUM 08/09. Keep in touch. Memori terindah bersama anda semua tidak akan luput dari ingatan saya. Jemput semua sekali bertandang ke rumah saya di Penang. Rumah saya terbuka untuk anda semua. Saya sentiasa mendoakan kesejahteraan anda semua walau dimana sekalipun anda berada. Kahwin nanti jangan lupa jemput saya :p







No comments: